SIMOS TRAVEL 

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι παραπάνω συμβατικοί όροι καθορίζουν τις συμβατικές δεσμεύσεις και υποχρεώσεις μεταξύ του Γραφείου και των Πελατών όσον αφορά την παροχή των τουριστικών υπηρεσιών. Ας διευκρινίσουμε τις κύριες πτυχές αυτών των συμβατικών δεσμεύσεων:

  1. Παροχή υπηρεσιών σύμφωνα με το πρόγραμμα: Το Γραφείο υποχρεούται να παρέχει τις υπηρεσίες που περιγράφονται στο πρόγραμμα, με βάση τη συμφωνηθείσα τιμή. Η τιμή μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις μεταβολές στο κόστος μεταφοράς, καυσίμων και συναλλαγματικών ισοτιμιών.

  2. Τροποποιήσεις στοιχείων του ταξιδιού: Υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησης του προγράμματος ταξιδιού πριν την εκτέλεσή του, και αυτό μπορεί να συμβεί αν προκύψουν αλλαγές που οφείλονται σε τρίτους προμηθευτές εκτός άμεσου ελέγχου του Γραφείου. Σε περίπτωση τέτοιων τροποποιήσεων, το Γραφείο είναι υπεύθυνο μόνο για παραλείψεις και οργανωτικές αδυναμίες. Οι πελάτες δεν μπορούν να απαιτήσουν αποζημίωση για ανωμαλίες που δεν είναι ελέγξιμες από το Γραφείο, όπως καθυστερήσεις αεροπορικών πτήσεων, ατυχήματα, κλιματολογικές συνθήκες, κλπ.

  3. Ακύρωση εκδρομής: Το Γραφείο έχει το δικαίωμα να ακυρώσει μια εκδρομή λόγω μικρής συμμετοχής, λόγω ανωτέρας βίας ή για λόγους που θεωρεί σκόπιμους. Σε αυτές τις περιπτώσεις, προτείνει μια άλλη εκδρομή με παρόμοια τιμή και ποιότητα. Εάν ο πελάτης δεν αποδεχθεί τη νέα πρόταση, το Γραφείο επιστρέφει τα χρήματα που έχουν καταβληθεί, και δεν αναγνωρίζει άλλες απαιτήσεις.

Συνοψίζοντας, οι συμβατικοί όροι αυτοί προστατεύουν και τα δύο μέρη (Γραφείο και Πελάτες) και καθορίζουν τις αμοιβαίες υποχρεώσεις και ευθύνες σε περίπτωση αλλαγών ή ακυρώσεων στις τουριστικές υπηρεσίες. Είναι σημαντικό για τους Πελάτες να διαβάσουν και να κατανοήσουν αυτούς τους όρους πριν αγοράσουν ένα ταξίδι μέσω του Γραφείου.


Πληρωμή-Κρατήσεις θέσεων συμμετοχής

Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε δήλωση συμμετοχής πρέπει να συνοδεύεται από την καταβολή προκαταβολής, η οποία πρέπει να ανέρχεται στο 40% της αξίας της εκδρομής. Η δήλωση συμμετοχής γίνεται από τον συμμετέχοντα ή τον εκπρόσωπο των συμμετεχόντων (όπως ομάδες φορέων, συλλόγων, ατόμων κ.λπ.). Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις που δεν επικυρώνονται με την πληρωμή της ανάλογης προκαταβολής δεν θεωρούνται έγκυρες και δεν δεσμεύουν το Γραφείο. Δήλωση συμμετοχής επίσης μπορεί να γίνει και μέσω συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών γραφείων (τα οποία λειτουργούν ως "πωλητές") και αυτά οφείλουν να εκδίδουν τα αντίστοιχα παραστατικά εφόσον πληρώνεται η ανάλογη προκαταβολή. Η πλήρης εξόφληση της αξίας της εκδρομής πρέπει να έχει γίνει εντός του χρονικού διαστήματος που μεσολαβεί από την ημέρα της κατάθεσης της προκαταβολής έως επτά (7) ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης. Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, το Γραφείο δεν θεωρεί έγκυρη τη συμμετοχή του Πελάτη στην εκδρομή και η προκαταβολή διατηρείται υπέρ του Γραφείου ως αποζημίωση.

Ακύρωση συμμετοχής

Σε περίπτωση που ο συμμετέχων Πελάτης ή ο εκπρόσωπος της ομάδας Πελατών ή οποιοσδήποτε συμμετέχων αποφασίσει να ακυρώσει τη συμμετοχή του, αυτό πρέπει να γίνει γραπτώς. Η ημερομηνία ακύρωσης ισχύει από την ημέρα που λαμβάνεται η γραπτή ειδοποίηση. Σε αυτήν την περίπτωση, ο Πελάτης που ακυρώνει τη συμμετοχή του υποχρεούται να καλύψει τα ακόλουθα ποσά ανάλογα με το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την λήψη της γραπτής ειδοποίησης έως την ημερομηνία αναχώρησης:

  1. Έως 20 ημέρες πριν την αναχώρηση: Δεν υπάρχει παρακράτηση.
  2. Έως 16 ημέρες πριν την αναχώρηση: Παρακρατείται ποσό 30 ευρώ ανά άτομο από την προκαταβολή για τα πραγματοποιηθέντα έξοδα της εταιρίας προς εξυπηρέτηση των (φαξ, αλληλογραφία κλπ.).
  3. Από 14 έως 10 ημέρες πριν την αναχώρηση: Ο συμμετέχων υποχρεούται να καταβάλει το 35% της αξίας της εκδρομής.
  4. Από 9 έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: Ο συμμετέχων υποχρεούται να καταβάλει το 50% της αξίας της εκδρομής.
  5. Από 6 έως 5 ημέρες πριν την αναχώρηση: Ο συμμετέχων υποχρεούται να καταβάλει το 75% της αξίας της εκδρομής.
  6. Από 4 ημέρες μέχρι την ημερομηνία αναχώρησης: Ο συμμετέχων υποχρεούται να καταβάλει το 100% της αξίας της εκδρομής, ανεξαρτήτως του λόγου (υγείας, εκτάκτων επαγγελματικών υποχρεώσεων κ.λπ.).
  7. Σε περίπτωση χρησιμοποιήσεως ναυλωμένων δρομολογίων (charter), ανεξαρτήτως του χρονικού διαστήματος ακύρωσης πριν την αναχώρηση, παρακρατείται η συνολική αξία της εκδρομής (100%).

Μεταβίβαση της συμμετοχής

Οποιοσδήποτε συμμετέχων μπορεί να μεταβιβάσει έγκυρα τη συμμετοχή του σε άλλο άτομο εφόσον ενημερώσει το γραφείο τουλάχιστον 5 εργάσιμες μέρες πριν την αναχώρηση. Ο εκχωρών και ο εκδοχέας ευθύνονται αλληλέγγυα για τυχόν χρηματικές οφειλές καθώς και για τα πρόσθετα έξοδα που αφορούν στη μεταβίβαση αυτή (όπως επιβαρύνσεις λόγω αλλαγής ονόματος και αεροπορικού ναύλου, τηλεπικοινωνιακές δαπάνες κ.λπ.).

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Το παρόν Γραφείο, με συμμόρφωση προς τον νόμο Π.Δ. 339/5.9.96, έχει ασφαλιστεί εναντίον των επαγγελματικών κινδύνων που σχετίζονται με την εκτέλεση της ταξιδιωτικής σύμβασης, καθώς και την αποκατάσταση των ταξιδιωτών σε περίπτωση πτώχευσης. Οι στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας και του ασφαλιστηρίου συμβολαίου καταγράφονται στο σχετικό έντυπο της ταξιδιωτικής σύμβασης. Παρά ταύτα, συνιστούμε επίσης στους ταξιδιώτες να επικοινωνήσουν με τους προσωπικούς τους συμβούλους ασφαλίσεων για την απόκτηση προσωρινής ασφάλισης εναντίον ασθενειών ή ατυχημάτων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, προσφέροντας έτσι μια επιπρόσθετη προστασία προς την εκάστοτε προοριζόμενη επιλογή τους.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Το παρόν Γραφείο δεσμεύεται να παρέχει τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες σύμφωνα με το προγραμματισμένο πρόγραμμα, με επαγγελματικό τρόπο και προσήλωση στις συμφωνηθείσες υπηρεσίες με τους πελάτες. Εν περιπτώσει προβλημάτων κατά την διάρκεια του ταξιδιού, οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να υποβάλουν γραπτώς τυχόν παράπονά τους εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης του ταξιδιού. Το παρόν Γραφείο θα εξετάσει προσεκτικά τα παράπονα αυτά και θα αναζητήσει εναλλακτικές λύσεις σε συνεργασία με τους πελάτες. Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως το παρόν Γραφείο δεν φέρει ευθύνη για οποιεσδήποτε απώλειες πέραν της επιστροφής της αξίας των μη παρεχομένων υπηρεσιών. Σε περίπτωση διαφορών, τα Δικαστήρια της Θεσσαλονίκης είναι αρμόδια για την νομική διεκδίκηση των αξιώσεων.